Taalerilla on Arvopaperissa lokakuussa 2019 julkaistun kyselyn mukaan Suomen tyytyväisimmät asiakkaat. Taaleri sai keskimääräistä paremmat pisteet kaikissa kysymyksissä ja Taaleria myös suositellaan eniten. Taaleri saa kiitettävät arviot mm. palvelutasosta.

Taalerin hinnoittelumalli on asiakkaiden mielestä selkeä, eivätkä tutkimukseen osallistuneet Taalerin asiakkaat koe maksavansa varainhoidosta ylimääräistä.

Varsinkin tuotevalikoima sai vastauksissa kiitoksia. Tuotelanseerauksillaan Taaleri on uudistanut Suomen varainhoitobisnestä. Finanssialalla Taaleria on kuvattu jopa "kapinalliseksi".  Se oli yksi ensimmäisistä toimijoista, joka toi metsä-, asunto- ja kiinteistösijoittamiseen erikoistuneet pääomarahastot myös yksityissijoittajien saataville.

Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme luottamuksesta. Innovoimme jatkuvasti uusia sijoittamisen mahdollisuuksia ja teemme joka päivä parhaamme, jotta ylittäisimme asiakkaidemme odotukset.

Jos haluat testata meitä, soita asiakaspalveluumme (puh. 0800 552 135 arkisin klo 9-16) tai lähetä sähköposti (asiakaspalvelu@taaleri.com) ja varaa tapaamisaika.

Arvopaperin varainhoitokysely toteutettiin 12.-22.9.2019, ja siihen vastasi yhteensä 3 620 Arvopaperin, Kauppalehden ja Talouselämän tilaajaa.

Lehdistötiedote 17.10.2019